Wednesday 29 May 2013

Cuda natury.

Ostatni kwiat Camelii. Zwykle przekwitają w marcu.
 
 

 

Mieszkam w magicznym miejscu. Aż trudno w to uwierzyć, ale bardzo często zdarza się coś niesamowitego, z przodu domu straszna ulewa, z tylu wciąż słońce. Granica deszczowo słoneczna przebiega gdzieś nad moim podwórkiem. Efektem są takie piękne tęcze.

Kilka postów temu moja córcia opowiedziała Wam o swoim małym ogródku. Więc i ja postanowiłam dodać coś o swoim.Ten post będzie cierpiał na nadmiar zdjęć, ale co tu dużo mówić, to lepiej zobaczyć!



Widok na zatokę i statki.
 




 


  

Włożyliśmy w nasz ogród bardzo dużo pracy. Kiedy kupiliśmy dom trzy lata temu, nie wyglądał zbyt zachwycająco. Zarośnięty był strasznym, kolczastym zielskiem. Karczowanie tego ustrojstwa zajęło mam 3 miesiące, ale nie było wyboru. 
Tak było na początku.   
Zawsze marzył mi się ogród ze starymi drzewami, i dom z duszą. Ale życie jest nieprzewidywalne. Jeszcze wiele lat upłynie zanim podwórko osiągnie zadowalający nas wygląd. Staramy się codziennie, i wydaje mi się, że jesteśmy na dobrej drodze. 

Pozdrawiam!

Mama.

7 comments:

ystin said...

piękne kwiaty- camelia wspaniała...- a ogródek urooczy.
Tych tęcz to zazdroszczę, u nas jeszcze żadnej nie widziałam, choć wczesniej się pojawiały często - coś ten rok ubogi pod tym wzgledem.
Pozdr

martuchnaj said...

:) piękny ogródek był ugór a jest rajsko :)
dom z duszą też zawsze mi się marzył :)

pozdrawiam ciepło

Margo said...

Niesamowita przemiana,,a i samo miejsce wyjątkowo piękne,,tylko pomarzyć sobie można,,,ech,,,,no i jeszcze cudne kwiaty!!!Pozdrawiam serdecznie:)

Wygnanko said...

Ja bym się chętnie do Ciebie wprowadziła ;)
Co za widok-bezcenny!

zielenie said...

Ale masz tam widoki! Stare drzewa to nie to samo- morza nikt nie przyciągnie. Pozdrowienia

Unknown said...

Ogrod absolutnie Uroczy!
Efekty pracy widoczne!
Widoki Idelanie Piekne!
Takie otoczenie to wieczne wakacje!
Coz wiecej potrzeba???!!!!!Ucalowania dla Mamuni i Coruni!
with Love
Ania

Unknown said...

Jak tam pięknie u Ciebie, aż miło popatrzeć:) Śliczny ogród:)) Zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)